Banik a syn
Klient už 30+ rokov pôsobí v oblasti kúrenia, klimatizácie, slnečných kolektorov a tepelných čerpadiel. Táto unikátna firma je tzv. samoriadiacou organizáciou, funguje bez stredného manažmentu a jedným z jeho kľúčových KPI je spokojnosť zamestnancov. Dosahuje ročné tržby takmer 5mio EUR a má 50+ zamestnancov.

Problém
Klient hľadal advokátsku kanceláriu, ktorá
- bude podobne hodnotovo nastavená
- prevezme rolu interného právnika a integruje sa do organizácia klienta
- zvládne pokryť kompletnú právnu agendu - od spustenia nového e-shopu, cez pracovné vzťahy, GDPR agendu až po dodávateľské zmluvy
- nastaví právny projekt firmy tak, aby bola pripravená na expanziu a výrazný rast
Riešenie
S klientom si pravidelne definujeme oblasti firmy najdôležitejšie pre jeho fungovanie a rast. Podľa týchto nastavujeme právny projekt tak, aby sme firmu pomáhali priblížiť k jej cieľom.
Klient si zakladá na prehľadnej komunikácii. Pre právny projekt sme vytvorili bezpečné zdieľané úložisko, projektový nástroj s prehľadom právnej agendy, dvoj-týždenné status updates k vývoju a pravidelný feedback k spokojnosti a NPS.
Klientovi pomáhame pokryť kompletnú právnu agendu - spustiť nový eshop, pracovné vzťahy, GDPR agendu až po dodávateľské zmluvy. Keďže agenda je veľmi komplexná, MATHISON customer success manažérka dohliada, aby sme boli vždy na “tracku”.