Potrebujete sa poradiť
o riešení vášho problému?
Napíšte partnerovi kancelárie
a dohodnite si konzultáciu.
Ako prebieha spolupráca?
1
Zadanie
- Zavoláme si a definujeme zadanie
- Vysvetlíte nám obchodný cieľ, ktorý chcete projektom dosiahnuť
- Challengujeme zadanie a navrhneme efektívne riešenie
- Projekt naceníme na pevnú sumu. Pri komplikovaných zadaniach pripravíme rozsah práce a horný strop odmeny.
2
Tvorba
- Po potvrdení ceny vám pošleme zoznam otázok a dokumentov, ktoré budeme potrebovať
- Vypracujeme vzorovú zmluvu
- Upozorníme vás na dôležité termíny a ustanovenia zmluvy
3
Podpora
- Pomôžeme vám vyjednať a uzatvoriť zmluvu s druhou stranou
- Budeme vám k dispozícii na riešenie všetkých situácií počas používania zmluvy
Čo si pripravte
na stretnutie
- Aké hardvérové vybavenie dodávate?
- Poskytujete súčasne aj akékoľvek súvisiace služby, ako nasadenie, servis, údržba?
- Sú vašimi zákazníkmi spotrebitelia alebo podnikateľské subjekty?
Napíšte partnerovi
kancelárie
Čo bude nasledovať po online stretnutí? Ak sa rozhodnete s nami nepokračovať, je to úplne v poriadku. Ak si vyberiete naše služby, budeme mať na vás otázky, ktoré sú súčasťou spracovania perfektnej zmluvy pre váš projekt.
Pripravili sme pre vás bezplatné materiály na stiahnutie
Stiahnuť materiályChcete sa o tejto téme dozvedieť viac?
Prihláste sa na jeden z naších webinárov.
Pozrieť ponuku webinárov