Posledného pol roka sme v MATHISON legal s.r.o. tvrdo pracovali na našej komunikácii.
Vyjasnili sme si našu hlavnú konkurenčnú výhodu. Identifikovali sme, čo klientom chýba. Teraz vytvárame produkty, ktorými to dodáme. K tomu pridávame nové formy odmeňovania.
V lete 2020 som o tom písal predhovor pre ročenku Superbrands Slovakia.
Premýšľal som, či má branding zmysel aj po pandémii. Či to nie je len prepych pre časy prosperity.
Prišiel som k záveru, že branding bude vždy dôležitá súčasť komunikácie firiem. Musí sa však zakladať viac na dátach a cieliť na akvizície a retenciu.
Problém je jednoduchý - svet má dlhodobo problém s podobnosťou všetkého. Preto treba zodpovedať základné otázky - prečo je moja firma iná a lepšia ako ostatné? A ako to mám odkomunikovať mojim zákazníkom?
V S&M stojíme za lídrami. Zastupujeme vedúce TECH firmy, od startupov po korporácie. Veríme našej misii stať sa č. 1 pre IT právo na Slovensku.
Ale je len líderstvo tá najlepšia téma pre náš brand?
Čo detailná znalosť industry? A zladenie sa s klientovými cieľmi?
Čaká nás veľa práce. A aj naďalej stojíme za našimi lídrami. Len viac počúvame, feedbackujeme a pracujeme s dátami.
Rozumieme si.
Ostatné články
Oblasti, v ktorých je potrebné zosúladiť VOP s prijatou novelou
Dňa 1.7.2024 nadobudne účinnosť dlho očakávaná novela spotrebiteľského práva. Nový zákon o ochrane spotrebiteľa komplexne upravuje práva a povinnosti spotrebiteľov aj obchodníkov. Prijatie novely sa výrazne dotkne aj všeobecných obchodných podmienok (VOP). 1. Rozšírenie informačných povinností obchodníka Novela rozširuje informačné povinnosti obchodníka vo vzťahu k spotrebiteľovi, napr. o: a. …
Prvá regulácia umelej inteligencie
EÚ prichádza s prvou právnou reguláciou AI na svete (AI Act). Neregulované využívanie AI môže zasahovať nie len do bezpečnosti krajín EÚ, ale aj do ľudských práv a súkromia občanov. Na začiatok chce Komisia priniesť definíciu AI systému. Jej presné znenie ešte nie je známe, avšak hlavným kritériom pri jej vytváraní by…